kolmapäev, 18. november 2009

GREAT OCEAN ROAD - II päev

II PÄEV
Hommikul toimus meie peatuspaiga parkimisplatsil tihe sebimine. Nimelt toodi sinna bussideviisi koolilapsi, kellele korraldati sealse ookeani ääres surfikoolitust. Päris naljakas oli neid rannas jälgida, nagu trobikond pisikesi pingviine õpiks ujuma. Lainetega nad veel päris hästi hakkama ei saanud ja enamasti kukkusid nad enne korralikult püsti saamist õnnetult vette.

Katsusime ka ookeani vee ära ja veetsime hommikul pisut aega rannas mõnuledes. Üritasin meeles pidada oma armsaid nüüd juba küll endiseid töökaaslaseid seal kaugel kodumaal ning püüdsin kiirelt rannaliivale nende auks märki maha jätta. Seega järgmine pilt on pühendatud kõikidele meie Denim Dreami kauplusteketi töötajatele nii kontoris kui kauplustes. Olete mul meeles ja kannan teid oma südames sellel rännakul kaasas.

Ülejäänud päeva veetsime suuresti mööda ookeaniäärset maaliliste loodusvaadetega teed sõites. See viis vaheldumisi üles mägedesse ning seejärel taas alla rannaalade piirkonda. Vaated sellel teel olid imeilusad, kõikjal lõputu ookean, millest õhkus värskust ja rahustavat hõngu. Taamal paistsid erinevad mäed ja kaljunukid. Külastasime mitmeid teele jäävaid vaateplatvorme, ühel nendest nägime ka oma esimest looma. Selleks oli arvatavasti sipelgasiil(päris kindel liigi õigsuses pole). Igatahes oli ta palju suurem kui meie siil ja pikk nina oli terve aja maasse pistetud ning selliselt ta sonkis tükk aega vaikselt maapinnas enne kui võsastikku jooksis. Sellel ajal, kui tee-ehitajad lõunapausi pidasid, võttis Allan nende töö üle:

Jõudsime Lorne linnakesse ning pöörasime sealt 9km sisemaa poole, et minna külastama Erskine koske. Täiesti uskumatu, kuid sattusime nii väikese vahemaa läbimise järel hoopis teistsugusesse looduskeskkonda. Erskine kosk asus keset rohelist lopsakat vihmametsa. Sattusime džunglisse, kõikjal ümbritses meid lopsakas rohelus, seal oli palju sõnajalgu meenutavate lehtedega puid ning erinevas suuruses kive, mille vahelt nirises koselt alla valgunud vesi edasi metsasügavustesse. Kahjuks meie fotoaparaat ei suuda ereda päikesevalguse tõttu jäädvustada kõiki neid värve ja ilu, mis meid tegelikkuses kogu sellel rännakul saatis. Saame teieni tuua vaid mõningase nägemuse tegelikkusest.

Peale kosekülastust suundusime tagasi Great Ocean Road-ile. Käisime külastamas ka poolsaare tippu jäävat Cape Otaway majakat. Selle ekstra teekonna läbimine oli meie jaoks küll tiba pettumus, kuna majaka lähedale meid liiga hilise kellaaja tõttu enam ei lastud. Pildistasime majakat veidi eemalt ning ronisime mööda väikeseid teeradasid mägede otsa ümberkaudset loodust vaatama ja puude latvu imetlema. Tajusime seal taas ookeani võimsust ja lõputust.

Päikeseloojangu ajaks jõudsime Port Campbelli lähedusse maailmakuulsa 12 apostli juurde. Veetsime öö taas ühel turistidele mõeldud parkimisplatsil koos mõningate teiste ränduritega. Läheduses mühises ookean ja taevas oli taas tuhandeid selgeid tähti.

P.S. KELLEL HUVI, SIIS ROHKEM PILTE MEIE RÄNNAKUST GREAT OCEAN ROAD-il LEIATE
SIIT

1. Kristiii... mul on selline tunne et te nagite ECHIDNA nimelist loomakest :) vaata pilti aadressilt> http://www.generousbeginnings.com/Fatehvir/echidna.jpg

kas on see sama loomake? kui jaa siis olite toeliselt onnega koos, nad pidid olema vaga arad ja hoiavad inimestest eemale :)

Kadi

VastaKustuta
  2. Jep, täpselt selline loomake oligi. Kuigi ta oli enamus ajast ninapidi mullas :)

3. Kristi, mis kell paike loojub ja mis kell touseb?
    Ja mis on ajavahe Eestiga?

VastaKustuta
  4. Päiksetõusu aega ma täpselt ei teagi, aga päike loojub veidi enne kella 9-t. Meil siin (Victoria osariigis) on kell 9 tundi Eestist ees. Austraalia kellaaega näed ka meie blogi esilehel :)

5. oi ma olen nii kade, ma nii tahaks ka seda loomakest naha :) see on loomake sarnane platypusele, molemad munevad munad, aga on imetajad :) platypust me oleme juba nainud, aga echidna on veel leidmata :) palju palju avastamisroomu teile!

Kadi

VastaKustuta
  6. See "Denim Dream" rannaliival on ikka nii lahe! :))) Nüüd on meie firma justkui Austraalias ka juba ju! :)
    Pildid on nii ägeadad! Peaksime siit Eestist teile pilte saatma meie ilmaolude kohta! :))

7. ma selleparast kysisin ajavahet, et tahtsin teada, mis on NY ja Austraalia ajavahe...16h... oled peaaegu yhe paeva vorra meist ees

VastaKustuta
  8. KATI- Päris suur ajavahe :) Meil hakkab siis uus aasta ka teist varem :)

KERSTI- jõulude ajal võiksite küll meile mõned eestimaiselt lumised pildid saata :)